Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Φοράω ένα μαύρο διάφανο ρομπάκι χωρίς εσώρουχο. Γράφω κι έχω βάλει το δονητή στο μουνί μου. Τον έχω βάλει κάθετα στην καρέκλα και κάθομαι επάνω σιγά κι ηδονικά. Τον αφήνω να μπει σιγά σιγά όλος μέσα στην καυλωμένη μου μουνάρα. Κάθομαι πάνω του , έτσι ώστε να τον νιώθω καλά, κουνιέμαι γύρω γύρω, πάνω κάτω. Σηκώνω το ένα μου πόδι για να έχω τον έλεγχο και για να ανοίξει καλά ο κώλος μου και το μουνί μου. Έχω καυλώσει πολύ. Κοιτάζω να δω ότι έχει μπει καλά μέσα, όλος και θέλω να χαϊδέψω την κλειτορίδα μου, αλλά συγχρόνως θέλω και να γράφω..Οι ρώγες μου έχουν τσιτώσει. Τις νιώθω σκληρές. Θα ήθελα να μου τις τσιμπάνε και να τις φτύνουν.
Μαζί με το δονητή χώνω και το δάχτυλό μου στο μουνί να δω πόσο υγρή είμαι. Μ’ αρέσει που πιάνω το δονητή μέσα μου. Τον πιάνω γύρω γύρω, υγραίνω το δάχτυλό μου και το γλιστράω στην κλειτορίδα. Δε θέλω να χύσω όμως και τραβιέμαι. Έχω γεμίσει υγρά το δονητή. Θέλω να με γαμήσω δυνατά με τον πούτσο. Σηκώνομαι, τον πιάνω κι αρχίζω να με γαμάω. Με το ένα χέρι ανοίγω το μουνί μου και με το άλλο με γαμάω. Ο δονητής είναι διπλός, τον πιάνω από την πίσω πούτσα και τραβάω με δύναμη ετσι ώστε ο μπροστά να μπαίνει και να με γαμάει με ρυθμό. Boγγάω.
Διέκοψα, για να αφοσιωθώ σε αυτά που θα περιγράψω τώρα. Παίρνω και τον πίσω πούτσο και τον καρφώνω στον κώλο μου, για να έχω δυο πούτσες μέσα. Με το άλλο χέρι χαϊδεύω την κλειτορίδα μου και κάνω ένα τρελό χύσιμο. Βγάζω τους πούτσους, ξαπλώνω  και ανοίγω τα πόδια. Με το ένα χέρι ανοίγω το μουνί μου και με το άλλο αρχίζω να χαϊδεύω την κλειτορίδα μου, αργά και απαλά με το ένα δάχτυλο, ίσα ίσα να την ακουμπάω. Έχω ανοίξει τόσο πολύ το μουνί μου, που η κλειτορίδα έχει πεταχτεί τελείως έξω. Θέλω να πετύχω ένα συγκεκριμένο τρόπο χυσίματος, το χύσιμο-συντριβάνι που το λέω εγώ, γιατί το μουνί κάνει ένα δυνατό σπασμό και χύνει πολλά ρευστά υγρά με δύναμη, τα πετάει μακριά. Έχω πολύ καιρό να χύσω έτσι και το συζητούσα χθες με μια φίλη μου και ένιωσα την επιθυμία να το ξανανιώσω. Προσπαθώ πολύ ώρα, καυλώνω πολύ, αλλά δεν καταφέρνω να χύσω όπως θέλω. Ξαναπιάνω  τον δονητή και γαμάω τον κώλο μου. Του χώνω όλο το χοντρό πουλί και μαλακίζομαι. Στην αρχή ψιλοπονάει, αλλά μετά τον παίρνει όλο αδιαμαρτύρητα.  Ξαναχύνω.
Ξεκινάω πάλι να χαϊδεύω την κλειτορίδα μου κι αυτή τη φορά τα καταφέρνω. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει από την ένταση, τα πόδια μου τρέμουν, το μουνί κι ο κώλος μου κάνουν ένα σπασμό και νιώθω τα πρώτα ζεστά υγρά να κυλάνε στο μουνί και στην κωλοτρυπίδα μου και να μουσκεύουν τα σεντόνια. Δε σταματάω. Η κλειτορίδα είναι πλέον υπερεθισμένη, οπότε οι επόμενοι σπασμοί έρχονται εύκολα. Υγρά τρέχουν συνεχώς κι όσο τα νιώθω, τόσο χύνω και ξαναχύνω. Βογγάω και χύνω. Σπασμός και χύσιμο, σπασμός και χύσιμο…
Κάπου χάθηκα σε αυτή την υπερδιέγερση και δεν ξέρω να πω πόσες φορές έχυσα. Έχυνα, μέχρι που δεν άντεχα άλλο και σηκώθηκα παραζαλισμένη να τα διηγηθώ.
Αυτός ο γυναικείος τρόπος χυσίματος δεν είναι μύθος, αρκεί να συγκεντρωθείς και να χαλαρώσεις. Καταφέρνεις να βρίσκεσαι στον έβδομο ουρανό για όση ώρα θέλεις και χύνεις τόσα υγρά, που πραγματικά δεν το πιστεύεις.

5 σχόλια:

  1. ενδιαφερωντα, πες που μενεις να ερθω με το καυλι μου να σε ανακουφισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. h istoria sou einai oti prepei gia na kavloseis kai ta kataferes. pote tha exeis kenourgies?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα αυτά είναι φαντασιώσεις μιας γεροντομπεμπέκας που δεν μπορεί να ζήσει τη πραγματική ευτυχία μιας κανονικής γυναίκας! Νούμερο XXXL είναι το μουνί σου και ο κώλος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσει να νιωθω τα μουνοχειλα της πανω στον κωλο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή